Rumeysa466 benim oglumda 4 aylik aptamil kullandik basta ama gaz problemi yapti sonra aptamil conformil’e gectik esimin arkadasinin tavsiyesiyle (esim de arkadasi da doktor) prebiyotik bir mama inanilmaz yaradi yani bilmiyorum herkes icin gecerli mi ama baska mamaya gecmem mumkun degil ki her yerde bulunmadigi icin stokluyorum. Hem emziriyorum hem de mama takviyesi yapiyorum emzirme de degil ama mama da direk cikartiyor yani mamayi yariladigi gibi kakasini yapiyor