guno Gündüz Sleepy kullanıyoruz. Ama gece biraz daha rahat etsin diye prima Premium care kullanıyoruz. Evde bitmiş şimdi. Hızlı marketlerde aktif bulabildik sadece. Fark nedir, aktif alsak da olur mu?
Durununannesi46 guno aktifte çiş göstergesi yok, içi beyaz değil mavi. 1 seferlik alabilirsiniz bi sorun olmaz
canparelerim guno premium cara göre cırtları daha kısa ve kalıbı biraz daha küçük. Premium car da kaç numara kullanıyorsanız bir numara büyüğünü almanızı tavsiye ederim çünkü ben atıyorum premium car 4 kullanıyorsam diğer primaların 5ini alıyorum denk oluyor öyle.
Elisa34 guno ben premium care pahalı diye aktif birim fiyatı daha uygun diye ona geçtik sadece çiş çizelgesi yok ama çok güzel bi bez bence