gulseren61 merhaba arkadaslar bugun bir yas kan testinde b12 yüksek çıktı 1918 lütfen başına gelen varsa yazabilir mi çok endiseliyim dr öğlenden sonra yoktu gösteremedik
Balbazar gulseren61 merhaba gecmiş olsun öncelikle nasıl bir yol izlediniz acaba benim beneğiminde yüksek cıktı dr la daha görüşemedim cok moralim bozuldu sırmak istedim