cydcvk 😄ay benim yerime cevap vermişsiniz ama olsun öyle yazanlar için de sorun yok benim tarafımdan. Ama bir arkadas irmik ya da mısır unu koyun demişti mısır unu koydum artık nolursa olsun diyerek ve gayet güzel oldu. Tavsiyeniz için de çok teşekkür ederim 😌👍🏻