Hanımlar merhaba. Çok kararsızım. Sizce buharda pişirici mi (ikeadaki süzgeç tarzındaki şey) yoksa buharlı pişiriciyi (makine) mi alsam ? Makine için 2-3 ay kullanırsın diyorlar. Sizce de öyle mi ? Bu arada çalışma hayatıma tekrar döneceğim. Tabiki pratiklik benim için önemli. Ne zormuş bu ek gıda serüveni. Belki de biz zorlaştırıyoruz bilemiyorum ama insan çocuğu için en iyisini yapmaya çalışıyor. Birde ilk çocuğum. O yüzden tecrübesizim. Tecrübelerinizden faydalanmak isterim 🌸