zeynepoyku33 Mamalar maalesef sanayi ürünü olduğu için isterseniz doktor söylemediği sürece vermeyin. Ağlaması sadece süt yüzünden olmayabilir. Mesela benimkisi burnu tıklandığında veya odadaki nem azaldığında, hava sıcak olduğunda da ağlıyor. Eğer çişli bez sayıları yeterliyse vermeyin. Maalesef içinde çok katkı var ve mamanın şeker oranı vs den dokayı hemen uyumaya başlarlar. Benimki de ilk başta çok huysuzdu, ama sonra yediklerim dokunmuş kızıma, bırakınca düzeldi. İsterseniz sıradan neden ağlayabileceğine bakın, hatta internette ağlamalarının anlamları var. Ben biraz da oradan çözdüm. Sizn sütünüz o kadar temiz ve bereketli ki sanayi ürününe tıbbi bir durum yoksa hiç başlamayın.