Dabulunoktacom Yaklaşık 8 gün önce adetim bitti ama içimde bi his var bide kasık ve bel ağrım var ilk hamile kaldığım zamanki gibi acayip içime kurt düşüyor erken gebelik testinde çıkarmı acaba yapsam bilgisi olan?
Musabnannesi Dabulunoktacom inşallah kalbinize göre olur o zaman testi ne zaman yapacaksınız bende merak ettim🙈
Dabulunoktacom Musabnannesi dayanamadım yaptım negatif ama bilemedim şimdi erken test yapmışsa olabilirim yada hamile olmadığımdan olabilir
expelliarmus Dabulunoktacom daha yumurtlama gününüz bile olmamıştır bence . Adetin ilk gününden ortalama 14 gün sonra yumurtlama oluyor. Yumurtlamadan da en erken 10 gün sonra öğrenirsiniz. Tabi aksi bi durum olmadığı sürece☺️
Annevebebek34 Kız bacım adetin 8gün önce bitmiş ne ara yumutladında ne ara döllendide teste çıkacak hevesini kırmak istemem ama çıkmaz bencee
Dabulunoktacom Annevebebek34 Ya ne biliyim kasık ağrılarım var bel ağrım bide geçen çamaşırında pembe bi akıntı görünce iyice kuşkulandım ne yapmalıyım peki bu belirtiler olabilir mi yoksa benim kuruntum mu acaba🤷
Selin3561 Dabulunoktacom canım üşütmüşsünüdr bence yoksa bu kadar erken belli olmaz çünkü yumurtlama olmadan hamılelık olsa bile çıkmaz yani
tineanigra Dabulunoktacom üşütme de olabilir yumurtlama dönemine girmiş ondan da olabilir :) gebelik için çok çok erken
Cihangiriinannesii Dabulunoktacom Adet biteli 8 gün olduysa daha anca yumurtlama doneminizdesinizdir ne ara bebek olacakda testte çıkacak. Normal bir adet döngünuz varsa şuan hamile olmanız pek olası değil. Ancak adetiniz geçince öğrenirsiniz var mı yok mu