kızlar bebegım kendısını kaldırıyor sureklı bende az az oturtuyprum oyle ahım sahım degıl ama 1 2 daakka oturtuyorum kucama aldımdada oturmak ıstıyor oturtuyorum mesela fotograf cekınıyoruz oyle sosyal medyaya koydugumda cahıl ınsanlar o bebek oturtulmaz kanguru kulanılmaz bızımkı 6 aylık oldu yenı oturtuyoruz felan dıye yazyprlar yazan kısılerde esımın kuzenı cok snır oldum sızler nele ryaıyorsunuz?