Namkol prensesmomyy TLnin değeri gidiyor. Resmen paramızın değeri kalmadı. Altın olabilir dolar olabilir. Benim tercihim altın olurdu
Berilsmom13 prensesmomyy bende hedef kumbarası aldım iki tane var şuan biri benim biri eşimin biz kumbarada biriktirip altın alıyoruz eşimde borsada oda orda yatırım yapıyor
nazlimom_ prensesmomyy bizim altın hesabımız var altın arttıkça para biniyor üstüne altın dahada artıcakmıs
Cocolingo prensesmomyy 10 binlik kumbarayı 10 ay sonra açsanız o on bin ilk zamanki 10 bin olarak kalmıyor, mesela elinize para geçti direk altın alın yarım gr , yarımın yarısı, yarımın çeyreği bile satılıyor
Umutveannesi prensesmomyy bende iki tane kumbara var. Biri anahtarlı diğeri açılmayandan. Anahtarlı olana elimde ne varsa atıyorum açtıktan sonra hepsini altın dolar yapıp açılmayan kumbaraya atıyorum. Bence tl olarak saklamayın. Dediğim gibi iki ayrı kumbara yapıp birikeni altın dolar Euro ne istiyorsanız onu yapıp diğerinde biriktirebilirsiniz. Tl her geçen gün değer kaybediyor maalesef
Pol34 prensesmomyy kumbarada biriktirmek hiç mantıklı değil artık, gram yarım gram hatta çeyrek gram bile alabilirsiniz paranız biriktikçe sonra insan pişman oluyor
Dimitrina_kovaceva prensesmomyy ben hisse senedi ve altın ile uğraşıyorum tavsiye ederim. Coinle uğraşmaya halim yok önceden Coin ile uğraşıyordum. Onda kar yüksek ama risk fazla. Hisse senedi az riskli. Mesela ilk girdiğimde 2 bin tl ile girip 1.5 ayda parayı ikiye katlamıştım. Ve sonunda demek 20 binle girsem 40 bin olacakmış dedim. Yüksek paralarla uğraşıyorum suanda. Daha kaybetmedim.
Dimitrina_kovaceva prensesmomyy İnternette eğitimleri de var ücretli. Ücretsiz videolar var YouTubeda. Bide halka arzlarda mesela alınan hisseler kesin yükseliyor. Ama eşit dağıtım olunca 100 bin tlde yatırsan eşit dağıtıp kalan paranı iade ediyor onda da en fazla 500 liralık alabiliyorsun. Oransal dağıtımda 1000 tl yatırana 5 tane veriyor 100000 tl yatırana 50 tane. Örnek bunlar. O zaman paranın çokluğu oransal olunca önemli oluyor. Onun dışında halka arz dışındaki hisse senetlerini takip edip ucuzlayan yükselecek durumda olanlardan istediğin kadar alıp yükselince satıyorsun. VakıfBank ve işbankasınsan takip ediyorum ben hisseleri mesela vakıfbankın kendi uygulaması var bu işlerle ilgilenenler için. Mobil bankacılık gibi.
Cocolingo prensesmomyy ben öyle yapıyorum mesela 500 geçti yarım gr alıyorum yada bazen 1 gr elimdeki paraya göre değişiyor onları koyuyorum kumbaraya, mesela 100₺ varsa o gün git bankadan 5 dolar alırım, mevzu yatırımsa ya dolar ya altın.