Aysegulllll58 Merhaba arkadaşlar , 4,5 aylık bebeğim var emziriyorum. Henüz adet olmadım inanılmaz terleme sorunum var gece yat kalk derken üşüttüm sanırım. Boğazım şişti ve geniz akıntım var ne önerisisiniz ? Bebeğime geçmez umarım😢
okuyor Aysegulllll58 ıhlamur icebilirsiniz adaçayı ile gargara (içmeyin sütün kalitesini azaltıyor) bir bardak suya bir kaşık organik sirke içebilirsiniz Bol sarımsakli tavuk çorbası
Sadecezeynep Dut kurusu kaynatıp suyunu içebilirsiniz bir de ceviz iç Kısım perdesini kaynatınişe yarıyor geçmiş olsun 💐