zeynepoyku33 prensesmomyy benimki Altus 4 programlı olan. 1 buçuk senedir kullanıyorum gayet güzel yıkıyor hiç bi sıkıntı yaşamadık
Sadecezeynep Arçelik ten çok memnunum Altus da alt modeli onu da kardeşime aldım hediye 4 aydır kullanıyor o da çok memnun birebir aynısı zaten Arçelik - Altus
pogacayanakk prensesmomyy https://www.arcelik.com.tr/bulasik-makinesi/6055-uh-i-bulasik-makinesi. Ben bunu kullanıyorum gerçekten çok iyi. Trendyoldan kullanıcı yorumlarına bakın derim🫢
Maviii2 prensesmomyy kesinlikle Arçelik annemde 10 yıllık vardı bende 2.5 yıldır aynı marka aynı modelin yeni sürümünü aldım kullanıyorum çok memnunum ama tabi şans meselesi Profilo da uzun ömürlü oluyor annem bir 10 yılda onu kullanmıştı artık sıkılınca değişti
alpsmother_ Bosch sıemens Profilo bunlar en iyi beyaz eşya markaları ben Arçelik kullanıyorum Allah kahretsin onu hiçbir şeyinden memnun değilim 😂