Ebruko Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ Rota aşısı bir kaç eczaneye sorduk ama yok dediler. Zor bulunan bı aşıymış sanırım. Nereden bulabiliriz acaba ? Ve siz kendiniz alıp hastanede mı yaptırdınız yoksa hastaneye direkt gidince temin ediyolar mı ?
Masal_m Ebruko evet canım kendimiz aldık aldığınız zaman yapılması gerekiyor canlı aşı buz kalıbıyla vermişlerdi bize sağlık ocağında ilgilenen ebe yapıyor
Gksaksl Ebruko Bizim doktor kontrollerimiz liv hastanesinde oluyor ve daha hiç aşıyı biz almadık oğlum 6 aylık olacak. Aylık kontrolü oluyor sonra aşılar geliyor doktorumuz yapıyor.
Gksaksl Ebruko Doktorumuz devlet aşılarını da özel aşıları da hastanede kendi yaptı hiç biz temin etmedik. Rotayı bulamadıysanız liv e gidin isterseniz bi bilmiyordum ben böyle zor bulunduğunu. Umarım hemen bulursunuz🙏🏻