Valla ben niyet ettim Allah Rıza için sallamayı bırakmaya dedim kafaya koydum ve başardım inanın sadece 1 gün sürüyor çilesi gece 3 saat ağladı ama asla geri adım atmadım 2. Gece mışıl mışıl uyudu ben şarkılar ninniler söyleye söyleye uyuttum ben başardım ya İnan herkes başarır kesinlikle sallamak tam bir işkence şimdi oh diyorum yanına uzanıyorum Zeynep Bastik’ten ara ara şarkısını söylüyorum sonra o bitti diyor ve uyuyor😅 18 aylık 2 ay oldu bırakalı sallamyı