swdysnakbrk Kaç gecedir çok yorgun ve uykum olduğu halde uyuyamıyorum bi türlü dalamıyorum doktor atarax uyku ilacı verdi emzirdiğimi biliyo yine de bebeğime ne gibi sıkıntıları olur merak ediyorum
Savas15nisa swdysnakbrk bi zararı olur mu olmaz mı sormadınız mı bende kullanıyorum atarax yarımın yarımını iciyorum bütün icmiyorum bi sorun yok gibi suan
Savas15nisa swdysnakbrk bebegimden dolayi uyku düzenim bozulmustu benim bide cok stres ve kaygi sorunum vardi çok sükür iyi geldi bana bebegimede bi sknti yapmadi