32+5 haftalık doğan ikizlerim kronolojik 7 aylık. Bikaç gündür biri bütün içtiğini bir öksürük geliyor sonra bir geğirme bi bakıyorum çıkarmış ne var ne yok. Ek gıda tadımlarındayız. Kabak veriyorum bikaç gündür ya kabaktan kaynaklı yada mamadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Ama mamayıda 1 aydır fln kullanıyoruz bi sıkıntımız olmamıştı. Normalde bebeğimin hiç kusma huyu yoktur. Tecrübeleriniz paylaşırsanız çok sevinirim arkadaşlar