Kızlar üç gün sonra doğum günüm kendime yüzük alacağım 🤣 erkeklerden bişey beklersek sonumuz yok en iyisi kendimi mutlu edeyim sizce beştaşmı tektaşmı baget mi günlükte kullanacağım sizce hangisi daha iyidir bana fikir sunarmısınız teşekkürler efenim 😘