Merve4694 Sizde de durumlar aynı mı çok sinirli agrasif yemek yedirene kadar alnımın damarı çatlıyo gece uykudan ağlayarak uyanıyor. Dediğimin tam tersini yapıyor çok yorulmuş ve tükenmiş durumdaym ne zaman düzelir bu durum benim gibi yaşayan var mı
gocebebirbayan Merve4694 evet benim kızım da böyle tam 24 aylık yani 2 yaşında. Bir de 3 aylık bebeğim var. Saçlarıma aklar düştü birden bembeyaz oldu. Dayanılacak gibi değil. Bas bas bağırıyor. Herşeyi özellikle kendini yere çalıyor. Kendine vuruyor yüzüne vuruyor. Delirmek üzereyim
kitapkurdubebeninanasi Merve4694 sendromun en uçlarına kadar varıyoruz bazen inat desen oooo almış başını gidiyor. Ben yapcam ben yicem ben dökcem ben ben ben sürekli evde bir şeyleri kırıyor ağlama krizlerine giriyor bide tuvalet eğitimine başladık…
Merve4694 gocebebirbayan Allah yardımcımız olsun canım valla çok zor bir süreç benim saçlarıma da ak düştü valla bi de tek çocukla o kadar gözüm korkuyor ki 2.ye . Bi de gurbeteyim daha da zor . Ne istediğini bilmiyor evin içinde ordan oraya ağlıyor zor tutuyorum kendimi ben de aglaycam 🥲
Ecoo Olmaz olurmu hiicccc, ev deliler evine döndü sabah altida uyaniyor disari cikaricakdim bugün takatim kalmadi tam 9 saatir kafamd a tepiniyor ögle uykusu da yapmak isdemiyor ben bitmisimmmmm🥴🥴🥴🥴🥴🙄🙄🙄
Merve4694 Ecoo aynı biz ya memeyi kesmeden önce yine gündüz zamanında uyuyordu şimdi uyku allar bullak oldu ilk akşam uyuyor 10 gibi uyanıyor sonra gece 2,3 nasıl düzene girecek bilmiyorum valla şaşırdım artk 🤷🏻♀️
Merve4694 kitapkurdubebeninanasi Allah kolaylık versin canım aynı aynı vala inşallah düzelirler ooo iyi ya tuvalet eğitimini ben de düşünüyorum ama bu aralar çok huysuz henüz ona cesaret edemedim
gocebebirbayan Merve4694 Bi de gurbeteyim daha da zor Zor olmaz mı. Annemler başka şehir ben başka şehirde. Eşim Suriye de 4 senedir. Çok zor. Ben ikinciyi düşündüğümde 11 aylıktı. Çok akıllı tatlı bir kızdı. Şimdi dikenli incir oldu. 🤦🏻♀️
kitapkurdubebeninanasi Merve4694 amin canım cümlemize inşallah ya kendimi hazır hissettim onun da hazır olduğunu düşünüyorum başladık bakalım hayırlısı