MeltemErgn Merhaba kızlar 3 ay 18günlük oğlum çıkdırtcak bi akıl verın😩kafa sürekli yukarıda kalkmak oturmak istiyo .bebek arabasında hep kalkmak istiyor.ne yapmalıyım oturtmak için erken değil mi daha ?
Nesli MeltemErgn canım her bebek bir değil bebeğin oturmak istiyorsa kısa süreli oturtmaya başla ben doktora sordumda o kendi belli eder zaten demişti bazı bebekler erken oturabiliyor
Mucizemm MeltemErgn canım benimkide iki buçuk aylık aynı dediğin gibi yatiriyorum kafayı kaldırıyor yukarı doğru kalkmaya çalışıyor bende ellerinden tutuyorum biraz öyle otur kalk oynuyoruz 😁
MeltemErgn [bilinmeyen] emın olamadm oturtmak için oglumun adı kartal .daha yan dönemıyo ama oturmak için can atıyo😏😏
NurR MeltemErgn instgrmda hekim anne diye bi doktor var bi bakın derim👍🏻 Üçüncü ayını doldurup 4. Aya giriş yapan bebekleri destekli oturtabilirsiniz diyo bende oturtmadım hiç benimkinin öyle isteği de yok henüz