Show_must_go_on pasaklisinkukuli Çok döküldü kestirdim ve boyattım şuan iyi çok şükür bir ara kel kalıcam diye çok ağladım 😄
Meczupanne pasaklisinkukuli 7 ay oldu doğuralı hala dökülüyor, dökülen yerlerde açıklık olmaya bile başladı üstüne birde strese bağlı yara çıktı hiç bir şey yapamıyorum, kel kalışımı izliyorum