Bebeğim 8 aylık.Doğduğundan beri hızlı nefes alıp veriyor. Her ay doktor kontrolüne gidiyoruz. Doktorumuz her ay normal bir sıkıntı gözükmüyor dedi. Ben ciğerlerinde kalbinde ses duymuyorum dedi. Bu ay yine rutin kontrolünde ciğerlerinde sol tarafında bir ses duyduğunu acil bir göğüs hastalıklarına gitmemizi söyledi. Gittik. Kardiyolojiye gönderdi. Kan tahlili aldı. Röntgen çekildi. Tomografi çekildi. Raporda kötü birşey cıkmadı. Doktorda “BRONOSKOPİ” için aranacaksınız dedi. BRONOSKOPİ ne dedim anestezi altında uyutulacak kamerayla akciğerlerine bakılacak dedi. Birşeyi yoksa bu işlemi yaptırmak istemiyorum dedim birşey var ama ne olduğunu anlamamız lazım dedi. ÇOK KORKUYORUM. BİRŞEY VVARSA BUNCA İŞLEMDE NEDEN ÇIKMADI.
Ateş yok. Öksürük yok. Halsizlik yok. İştahı uerinde neden olur. Yardımcı olurmusunuz?