Arslann Biz hic yemiyoruz onu farkettim eve almadığımız için oğlumuzda hic yemedi en son yazın yemişti
Dmt-01 Arslann ben sık sık yaparım balık kızımada yediririm bir yaşından beri sık sık yaaparım yani sevmediğiniz için mi yoksa ev kokar ddiye mi yapmıyorsunuz
acimavi Arslann bizde de durum aynı malesef. Ben de eşim de çok sevmiyoruz, olsa yeriz ama gidip alalım diye aklımıza gelmez. Bu yüzden kızım da az karşılaşıyor o zamanlarda da zar zor 2 lokma yiyor. Sene içinde 10 lokma anca yiyorsa
oglumubeklerken Arslann bizde öyle düzenli olarak yemiyoruz hani aman haftada 2 gün balık yiyelim ya da şu gün bizim balık günümüzdür diye bir durum yok taze balık denk gelirse alıyoruz
Deletedmom_110 Arslann 6 senelik evliyim bir kere pişmedi pişmiş getiriyor eşim ya da dışarıda yiyoruz ama kızım somon çorbası vs yiyor 4.5 yaşında balık çok seviyor kayınpederim mangalda yapar yer babamlara gidince yapıyorlar yiyoruz
Sakilli Arslann tam balık mevsimindeyiz haftada 1 muhakkak pişiriyoruz fırında tavada ızgarada çocuk için de çok sağlıklı hafta 1 en az yenmeli diye düşünüyorum ama sevmeyen de var tabi ..sırf çocuk için bile yapılır ama
tineanigra Arslann haftada 1 gün pişer biz çok severiz çok şükür bebeklerimiz de severek yiyor. Her pazar sırf balık almak için Silivri’ye kadar giriyoruz bizim buraya gelen balıklarda iş yok
busrakuzeyy Arslann Evde pişmez. Kokusundan eşim ve ben haz etmiyoruz. Zaten sadece hamsi yeriz. Düzenli aralıklarla değil ama yiyoruz yani dışarıdan pişmiş şekilde alıp.
snyck Arslann haftada 1 kesindir bazen 2.de olur 3umuzun birlikte en sevdiği şey balık olduğu için sık sık yemek işime geliyor yoksa farklı yemekler pişirmek zorunda kalıyorum
elizabeth Arslann benim kızım sevdiği için alıyoruz. Ev kokar diye düşünüyorsanız hazır pişmiş alın. Biz öyle yapıyoruz bazen de fırında yapıyorum kokmasın diye
Pamuk_sekermm06 elizabeth koksun yaa ne olacak onlarin sagligindan onemlimi😊bi havalandir sil etrafi iki fis fis tamamdır 👍🏻😜
Annesi23 Arslann her haftasonu yaparım mutlaka kışları tabi . Haftasonu yaptığımız balıktan birazını ayırıp buzluğa atarm haftaici kızıma bı gün daha öğün olarak pişiririm böylece haftada 2 defa balık yemiş olur. Bence gelişimi için çok önemli
Deletedmom_39 Arslann benim mutfağımda pencere yok canım eski tip havalandırma boşluğu var 😬 o yüzden balığı kaynanama ayda yılda bi yemeğe gidiyoz
siyah3430 Arslann haftada 2 gün balık günü. 1 gün büyük balıklar bi gün küçük. Kızım hamsileri kendi eliyle atar ağzına ayiklamam. Büyük balıkları buharda patates ile yaparım öyle yer. Balık ve salata günüde kurtarıyor menü düşünmüyorum 🌸
Pamuk_sekermm06 Arslann hafta bugün mutlaka kızımda cok sever😋hatta dolapta vardi bugün pişireyim iyi aklima geldi 😂😎