BurakAyaz lğtfen korkmayın. Çok şükür evdesiniz ki bu iyiye gidiyor demektir. İlaçlarını aksatmayın siz, zamanla geçecektir. Huysuzlanması, ağlaması çok normal annesi biz bile hasta olunca huysuz birer insana dönüşüyoruz ki o bir dr derdini anlatamıyor. Siz ağlamayın, pozitif kalın yanında ki size bakınca bir terslik olduğunu düşünmesin, stresinizi hissetmesin. Geçmiş olsun 🌸