Akca28 evet benim başıma geldi tehlikeli olduğunu okuyup telaslanmistim fazlasıyla doktora götürdüğümde K vitamini aşısını tekrarladılar devam ederse bir kaç tetkik gerekir yine görüşelim dediler
Kanama devam etti tabi daha güvendiğim
Bir kuruma gittim K vitamini aşısını tekrar istedi doktorumuz derken geçti çok şükür