Pnr0190 Merhabalar bu gün aşı olduk.Huzursuz olunca bir çay kaşığı calpol vermemi söyledi doktorumuz.Huzursuzluğu başlayınca ben de verdim.Ama prospektüsünde 2. Ayın altında kullanılmamalıdır yazıyor.Benim gibi kullanmış olan var mı.? Varsa kaç saate bir veriyorsunuz.eczacı 6 saate bir verebilirsin dedi ama prospektüs aklımı bulandırdı.🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Nkht2705 Pnr0190 bende 2. Ay aşısında kullanmıştım calpol,daha fazla vermene gerek kalmaz bence.1. ayda da bi çay kaşığı calpolün zararı olmaz,ilk oğlum da vermiştim bende.Olumsuz hicbisey olmamıştı,için rahat olsun ☺️
Gksaksl Pnr0190 Ben 1. Ay da kullanmamıştım doktorumuz da zaten dememişti. 2. Ay aşısında ancak calpol kullanabilirsin ama oda ateş 37.5 u geçerse demişti. 1. Ay aşısında ateş çok hafif olmuştu zaten 2. Ay aşıları asıl zor geçmişti bizde.
ayazasaf 1. Ay aşısı canlı aşı değil o yüzden vermeye gerek yok demişti doktoru 2. Ayda verem aşısı vurulduğu ve 3 aşı birlikte olduğu için bi çay kaşığı verin demişti ateşlenirse diye Bu aşı için daha çok verme canım
Pnr0190 ayazasaf ya peki nasıl zaptettiniz?katılarak ağlama krizlerine girdi 😭😭 nefesi kesilerek ağlıyor sürekli.meme de bile durmadı.ben de verdim 1 çay kaşığı.pişman olmam inş.Benim gibi veren olmadı mı hiç.Bi yan etkiyle karşılaşan var mı.?
Myagz Pnr0190 çok pardon ikinci ay aşısı diye okudum 🙈 benim oğlum huysuzlandı ben de doktora sordum verdim 1. Ayda canım bişey olmadı şükür
Pnr0190 ayseozbek ateş değil ağlama krizlerine girdi.memede de susmadı.doktor ateş yapmaz ama huzursuz eder demişti çok huzursuz olursa ver demişti.
Mom9 Pnr0190 1.ay aşısında sıkıntı yaşanmaz bence denk gelmiş huzursuzluğu. 2 ay aşısı sıkıntılı. Ateş olabiliyor
Erencinarinannesi Pnr0190 birinci ay aşımız çok rahat geçmişti 2. Ay aşımız asıl sıkıntıydı bizim 38.5 ateş gördük o ara hemen çay kaşığının ucuyla calpol verdim bide 8 saat sonra bi çay kaşığı vermiştim
Serpilyyuksell Pnr0190 çok huzursuz olur ağlarsa 4 saatte bir çay kaşığı verebilirsin demişti bize de doktorumuz
Durununannesi1708 Pnr0190 ben kullandım 1 çay kaşığı doktorumuz da öneriyor ateş olduğunda 1 çay kaşığı 4 saatte bir verebilirsin dedi