BetulSena_00 Merhaba kızlar 2 aylıkken yanıma aldım gazından dolayı ama şuan 4 aylık olucaz hala benimle yatıyor acaba nasıl ayırabilirim beşiğe nasıl alıştıracağım önerisi olan var mı?😐😐😐😐