Ofiser Mrb lar buraya yeni kaydoldum uzaktan hep bakıyordum ama çözemediklerini sormaya karar verdim size ;) Bebeğim 3 ay 7 günlük ve Konak oluştu kafasında nasıl temiZlediniz sizler yada temizlemesem kendiliğinden geçer mi?
Nkht2705 Ofiser bende banyodan yarım saat önce falan zeytin yağı sürüp,banyo sonrasında da sık tarakla yumuşak bi şekilde tararamıştım.3-4 kereden sonra tamamen kaybolmuştu.Bebekyağıyla da yapanlar varmış denemedim sadece duydum.
Serpilyyuksell Ofiser ben bebek yağı sürdüm biraz beklettim yumuşak fırçayla taradım sonra yıkadım çok iyi geldi temizlendi
Zynp35 Ofiser zeytin yag ve karbonati karstir yarm saat beklet yika guzelce cok asiriydi bnm kizda 4 defada flan temzlendi
asl_elf12 Merhaba ben zeytinyağı sürüp 3-4 saat bekledikten sonra kullanılmamış kaş fırçası ile yavaş yavaş temizledim tabi bir seferde hepsi bitmedi birkaç kez tekrarladım farklı günlerde ☺️
hellomom Bizde cok yoktu ama 3-4 gün banyodan önce kafasına zeytinyağ ve karbonat karışımı sürdüm. 1 saat bekletip yıkadım, geçti.
Maviseker Banyodan yarım saat önce zeytin yağı sürüp yumuşatıp banyo esnasında da hafiften keselersen daha cabuk çıkar
Arenbebek Zeytinyagi veya bebek yagini az bisey surun hafif masaj yaparak sonrada normal tarakla firca olmayan konak taragida olur geriye dogru tarayin tamamen doktorum boyle demisti bana bi seferde hepsi gecti dahada olmadi
[silindi] Ofiser Geçmez daha da yayılır bu uygulamalar işe yaramazsa eğer benim kuzumda yaramamıştı vazelin sürüp yarım saat beklettim ters taradım hepsi dökülmüştü. Geçmiş olsun. 🌸
[silindi] Ofiser azıcık zeytin yağı ve bebek fırçası ile ters yöne doğru tara daha sonra da güzelce başını yıka. Geçmezse şampuanı değiştir
defne6153 Ofiser zeytinyağı iyi değil bence sürmeyin mustelanın konak kremi var alın hemen geçiriyor sevgiler ..
defne6153 Ofiser zeytinyağı iyi değil bence sürmeyin mustelanın konak kremi var alın hemen geçiriyor sevgiler ..