Kızlar lazer de 11 seansımı bitirdim ama özel bölgede bir türlü alışamadım özellikle alt kısımlarda canımdan can gidiyor hani canım çokta tatlı bir insanda değil ama ciddi anlamda zorlanıyorum kullandığınız krem falan var mı uyuşturmak için işe yarıyor mu bide lazere bir yan etkisi olur mu