Show_must_go_on MyDarlingSon Evet gazlı bir gıda ama pişirmeden suda bekletirseniz ve kısık ateşte uzun süre pişerse gazı gidiyor
MyDarlingSon Show_must_go_on haşlıyorım şuan suyunu dökcem sonra ama bide alerjikmiş. Biz hiç bişiye alerjimiz olmadı ama bilemedim şimdi bugünde kızamık aşısı olduk yedirmesem mi😬
Show_must_go_on MyDarlingSon Aşı yan etkisi olarak huysuzluk ateş vs olursa alerji ile çok daha sıkıntılı geçebilir dilerseniz yarın veya başka zaman verin ben aşı sonrası hiç farklı bir şey yedirmedim ama tercih sizin ☺️