Bilgisi olan bilir açık kapı postunu ben açtım başka insanlarda faydalansin diye 1.1.2023 de başvurdum 03.01.2023 de hemen açıklandı kabul edildi gıda yardımı ginderilcek diye halen gelmedi aradım ne zaman gelcek diye bugün ayın 20 si diyorki kabul edilmemiş ya e develetten kabul edilmiş diyorum yazıyı baştan sona okudum kusura bakmayın burda kabul edilmedi diyor iç işler bakanını aradım orası ilgileniyor diye oda valiye gidin diyo biz bakmiyirum kardeşim kim bakıyor buna valla sinirlendim