merkursavascisi_06
Bir yere gitmek gerçekten çok zorlayıcı oluyor ,büyüynce daha zor oluyor
Azraadaa bende bu arkadaş gibi yapıyorum. Annemlerde bırakıyorum her zaman müslin, biberon, emzik, kaşığı ,bezi ,oyuncakları vardır orda her zaman. Gideceğim zaman kıyafetlerini kremini falanı götürürüm. Kaynanamlarla yan yana oturuyoruz orda da biberonu bezi oyuncağı duruyor hep.