PembeAda Çok severek alıp kullandığım ama artık ayağa kalktığı İçin kaldırmak zorunda kaldığım ana kucağımı satacağım 🙋🏻İlgilenenler
PembeAda Aksannn biz 700 e aldık 450 e satacağım çok kullanışlı oturtup mama da yedirebiliyorsunız uyku İçin beşik tarzı da oluyor sallanıyor biz çok severek kullandık , prego 2 in 1 gri diye geçiyor netten bakarsanız . Burdan foto atmayı bilmiyorum k.b 🙈
Bebeminnie PembeAda bende kullandım ondan çok memnunum söküp kaldırdm ilk cocğm olduğu için, daha sonra tekrar kullanırm. Bence yeriniz varsa saklayın tabi daha sonra cocuk düşünüyorsanız 🥰
PembeAda Bebeminnie bazen öyle düşünüyorum 🤔 ama sonra yeni model çıkarsa aklım kalır diye satım diyorum
Bebeminnie PembeAda yeni modeller tabiki çıkar ama eğimli olanlar sırt için ergonomik değil, ben hemşireyim 4 moms verecekti arkadaşm onu bile istemedim. Bebek düz yatsın isteidğim için