Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında. Emerek uyuyordu memeyi bıraktı artık asla uyutamıyorum öğle uykusu ancak sızıp kalıyor bir yerde. O da 4 5 i bulduğu için gece 1den aşağı uyumaz oldu. Sarılıyorum yok beşiğe hayatta girmiyor zaten biberon almıyor ne yapıcsm ben çok yıprandım 😪 öğle uykusunu keseyim mi tamamen. Uyumuyor çünkü