Saricivciic Allah nasip ederse oğlum balık burcu olacak Zor bir çocuk olur çok ağlar diyolar doğru mu acaba çevrenizde ya da sizde balık burcu bebek var mı :) Diğer oğlım yay cidden çok sakin bir bebekti merak ettm
_Asilin_Annesi_ Saricivciic erkeği bilmem ama ben balık burcuyum çok sakin bir bebekmisim annem en rahat seni büyüttüm der hep
Sontvbukucu Saricivciic ben balık burcuyum annem oğluma bakıp sen melek gibiydin sessiz sakin bir çocuktun der hep. Bide duygusal olur. :)
Deletedmom_68 Saricivciic Babam balık burcu. Babannem hep ben bu kadar sakin bu kadar kolay uyuyan başka da bebek görmedim babanı perde kenarına koyardım perdeyle oynarken uyurdu ayağımda bile sallamadım der😂
Saricivciic Nesli06 _Asilin_Annesi_ Sontvbukucu Deletedmom_68 Nur1818 Deletedmom_68 Nur1818 SevgiSelim14 kızlar ellerinize sağlık yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum ❤️
Nur1818 Deletedmom_68 benim oğlumda balık burcu evet kolay uyuyan bir bebek yatak odasına gidiyorum yanıma uzanıyorum kendi kendine uyuyor dışarıda da baka baka uyur uykusu gelmişse anında uyur .sakın Bi bebek mi çok diyemem hareketli ama biraz mizmiz yaa bu sıralar benimki 10 aylık henüz 😀😀 ilk 4 aylık donem sakin derdim çok sakin kendine kendine koyduğum yerde uyuyan karnı taksa tabi 😀😀😀 emeklemeye başladı heryeri karıştırıyor 😀😀
Deletedmom_68 Nur1818 bunlar folik asit bebeği kuzum hepsi öyle😂ama uyuma konusu mükemmelmiş ben yanıma yatırsam hop koçunu dönüp emeklemeye başlıyo
Nur1818 Deletedmom_68 😀😀😀 bakalım yürüyünce yapacak mı öyle .ama inanın uyusun diye evde heryeri karıştırıyor ellemiyorum tek yorulsun hevesini alsın diye hava esmiyorsa dışarı çıkartırım hergun salıncakta sallarım markete giderim 😀😀😀
Deletedmom_68 Nur1818 evet bende öyle aman yorulsun da her şeyi karıştırır oraya gider buraya gider asla ellemem bin türlü şey ama uyku bizim biraz nanay allahtan ayakta yürüye yürüye uyutuyordum onu bırakabildim şimdi nasıl olursa bazen kucağımda bazen ayakta sadece piş piş yaparak öyle değişiyo🫠
SevgiSelim14 Saricivciic benim oglum balik burcu hiccc duygusal değil çok canı yanmadiktan sonra da hiç ağlamaz. Tabi diş veya hastalık harici. Biraz mızmız uykusu gelince sadece oda normal bence. Ve aşırı güleç teyzesi geldi şimdi zorla gülüyor. Teyzesinin güldüğünü görünce gerçek gülüyor herseyi gülmek yani☺️ doğduğunda 40 gün boyunca ağladığını duymadım hafif gazı olurdu mızmız lanirdi genel anlamda uyumlu bi bebek ilk zamanlar yabancı kişi görünce ağlardı suan o huyu da gitti. Beni fazla yormuyor Masallah🧿☺️
Nur1818 Deletedmom_68 alışır lar büyüdükçe inşallah çok takılmamak gerek anlayacaklar yaşlar gelecek hatta kendileri gidip yatacaklar Birgül 😍
Cocolingo Saricivciic benim kızım balım burcu 7 ay kolikle uğraştık hiç sakin bi bebek değil, yanında sesimizi bile yükseltmedik bazen kızıyor bağırıyor, perdeyi boşluğu bile dövüyor, sinirli bir kız ☺️