minislerin_annesi
Bende çok sorun yaşamıştım başlarda merak etmeyin, endişe edilecek bir durum değil normal bir şey. Sabahları aç karnına 1 çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsiniz. Bizim hemşire ablamız öyle önermişti, baya da işe yaradı o dönemde. Şimdi çok şükür pek sorun yaşamıyoruz.