Kızlar 2 gün önce tüp bağlama ameliyatı oldum ama ameliytdan cıktıgımdan beri sağ omuzum sağ kaburgam felaket ağrıyor nefes alamıyorum yatınca hafifliyor kalkınca ölüyorum sanki Dr geçer dedi Dikloron iğne yaptırıyorum banamısın demiyor nolur nasıl geçer bu ağrı napmam lazım çaresi yok mu bilen yazsın lütfen