Pikapikapikacuuu Ben kararlaştırdım çok şükür sizlere de fikir olsun. Yarın için de sizlerden fikir alıyım 😅 Andaloz Çorbası (ilk defa yapacağım pirinçli bir çorba) Brokoli köftesi Salata Evet hanımlar sizler ne yapacaksınız?
mucizem3006 Pikapikapikacuuu kurufasulye, bizim yöremize ait mısır keşkeği, kocama da et güveç yaptım😂
selss Pikapikapikacuuu Aaa klasik olmayan bir menü :) Andaloz çorbasını salçalı mı yapacaksınız? Bizde bugün alinazik ve kuru biber dolması var.
Pikapikapikacuuu mucizem3006 Maşallah çeşit çeşit ellerine sağlık canım afiyet olsun. Mısır keşkeğini merak ettim. Nerelisiniz canım?
Pikapikapikacuuu selss Evet bende farklı olsun diye uğraştım bugün 😃. Salçalı yapıcam canım. Nefis yemek tariflerinden bakarak. Afiyet olsun sizede.🥰 Kuru dolma yapacaktım bende bugün normalde babamgile gitmeyeceğimiz için vazgeçtim. Yapmışken onlara da götürüyorum
Pikapikapikacuuu MyDarlingSon Tavuk çorbası Tavuklu şiş Tavuk sote Tavuk kızartması Fırında tavuk Tavuk köftesi Seç beğen al canım 😅 Tavuğun hangi bölgesi olduğu da önemli yapacağınız şeye göre değişir. Afiyet olsun canım 🥰
35lavanta MyDarlingSon en pratiğini yap ozaman kabın içine koy tavukları üstüne patates kes halka halka soğan kes sarımsak at biber kes koy azcık yağla bol baharatla tuzla koy fırın poşete en sonra domates diz üstüne mis gibi yemek işte 😂
66arasim Pikapikapikacuuu Eşim nöbette kendim takilcam kafama göre dünden bamya var onu yerim belki bu eşler evde olmayınca yemek yapma derdi olamamasi çok güzel 😁
Pikapikapikacuuu 66arasim Aynen kendine göre yapıyorsun geçiyorsun. Diğer türlü düşün dur 😅 Afiyet olsun canım 😘
Nilay_80 66arasim ayy öyle valla. Bugün benim kide nöbette. Dünden yemeğim yok diye makarna yapar çıkarım. Ama eşim evde olsa şimdi evde dört dönüyordum ne pişirsem diye 😂🌸
selss Pikapikapikacuuu Andaloz çorbası severim. Eğer salçalı halini beğenirseniz birde salçasızını denemenizi öneririm. ☺️
busrakuzeyy Pikapikapikacuuu Enginar dolması yaptım yanına tavuk kızartacağım birde yoğurtlu semizotu salatası yaparım.
Pikapikapikacuuu busrakuzeyy Değişik güzel bir menü daha. Enginar dolmasını hiç yapmadım hep garnitürle yaptım. Ellerine sağlık canım afiyet olsun şimdiden 🥰
hunilimomm Pikapikapikacuuu akşama misafirim var dünden şehriye corbam var Lahana sarması var tavuk patates istediler onu vericem fırına salata yoğurt 😂 yeter