Gunessero Kızlar dün bütün gün ve bugün bebeğimin bütün bezlerinde yeşil kaka var sümüğümsü şekilde 2 gün önce rotavirüs ve 2. Ay aşılarını yaptırdık onunla alakalı olabilir mi yada böyle bir durum yaşayan var mı yazsın lütfen cok korkuyorum
Deleltedmom_69 Gunessero oturttuyo gibi tutuyosaniz ondanda olabilir gevregi batar derler bizim orda ondan yesil kaka yapiyolar benim oglumda 2bucuk aylik abisi bazen otutturuyo gibi yapiyo ozaman yesil yapiyo
2cocuk_1anne_ Deleltedmom_69 canım gevreği batma bizdede var battığını anlayınca ne yapıyor sun Vve batınca canı acır mı acaba
Hlldrk Demir ilacı da yeşil yapmasına sebep olabiliyor. İlavi verdikten sonraki ilk kakasi yesil oluyor sonra sariya dönüyor
Deleltedmom_69 2cocuk_1anne_ Ben bisey yapmiyorum sadece oturtturmamaya dikkat ediyorum canim ama kaynanam yapiyo cok batiyosa banyo yaptirdikdan sonra yuz ustu yatiriyo eliyle ayagina degdirmiyo calisiyo ama cok dikkat ederek biz bikere denedik ama yetismedi dahada yapmadim sende yaparsan eger degmiyosa daha yapma oturtturmamaya dikkat et
Kader66 Gunessero anne sütü alırken sarı yapiyodu sütüm kesildi ve mama kullanıyor yeşil yapıyor normalmiş sarı ve yeşil mamadan olur dediler
Zeyneppppduygu Gunessero rotavirüs aşısından sonra 1 hafta normal ama ,geçmezse alerjisi olabilir bizimde tam aşıdan sonra ortaya çıktı çoklu besin alerjimiz var 3 aydır katı diyetteyim 5 aylık kızım
Tugce2391 Benm oğlum da on aylık bizim buralarda kulak ağrısında yeşil kaka yapar derler ama bizim de o aylarda yapardı normal bence korkma
2cocuk_1anne_ Deleltedmom_69 evet benim kaynanam da öyle yaptı kızıma geçen oğlumda yapmak istedim ama gelmeyince bıraktım canını acıtorım diye