Yurtdışında kreşe 1 yaşında veriyorlar, benim anlamadığım bizmi halk olarak böyle piririkliyiz ve vicdan yapıyoruz . Eylül ayında oğlum 2,5 yaşındaydı verecektim fakat 2-3 yerdeki kreş sahipleri zorunluluğunuz yoksa bu mevsimde vermeyin çok hasta olur dediler doğru söylemişler 🤦🏻♀️ bende Nisan mayıs gibi düşünüyorum,
Şuan sadece oyun grupların gidiyor . Sizde içinize sinen kreş araştırıp ki birde mecbursanız verin vicdan yapmaya gerek yok bence birşeyler yapmaya çalışıyorsak onlar için , fakat baya bir hasta olucak maalesef bunu da göz önünde bulundurun derim :/