Sevilay-Keles geçici geçici şimdiye kadar en zoru 4. Aydı bizim ama kimle konuşsam böyle diyordu o dönem 3 farklı beşik aldık naptıysak yatmadı. Bebekler her güncellemede atak ayına girermiş dönme, kendini keşfetme, anneyi babayı ayırt etme Günay’da oluyor huzursuzluğa sebepte buymuş bize öyle açıklamıştı doktorumuz ☺️ Oturarak uyuyorsanız kendinize rahat ortam oluşturun biz baza başlığına yaslanıp arkamıza çift yatsık yapıyorduk kızımızı da yan değil dik yatırıyorduk kafa bir tık yüksek omuz hizasında kokuyu alınca rahatlıyordu. Ama naçizane tavsiyem uykuya dalınca indirin ağlayınca alın 2-3 defa tekrarlayınca derin uykuya geçiyordu bizim kız 1 saatte olsa indirebiliyorduk yatağa ☺️