Eşimin adağı vardı . Nasipse kısa bir süre içinde gerçekleştirmek istiyoruz.
Ama ben afrika da kestirelim ve orda dağılsın diye düşünüyorum.
Bununla ilgilenen bir yardım kuruluşundan bilgi aldım. Duası falan edilip adağı olan kişi adına koyun kesilip istersek artı olarak pirinç ücreti de verirsek yemek şeklinde çok yoksul bir kesime 70-80 kişiye dağıtılıyor . Bütün bunlar da aklımız da soru işareti kalmaması için resim-video şeklinde bize iletiliyormuş .
Ama benim sorum şu ki illa ki kendi elimizle kesip kendi elimizle mi dağıtmak gerekiyor? Yoksa benim düşündüğüm şekilde de olur adak yerine geçer mi ? Bilgisi olan var mı acaba?