Geçmiş olsun . Bebeğinizin öksürüğü varsa eğer 3-4 yemek kaşığı zeytinyağının içine 2 diş sarımsağı rendeleyin 24 saat bekletip sarımsakları süzün.zeytinyağını bebeğinizin ayaklarının altına masaj yaparak sürün ben göğsünü de sürüyorum kızımın öksürdüğü zamanlar çok iyi geliyor ama sarımsakları gelmeyecek şekilde sadece zeytinyağına sürmeniz gerekli