Selam kızlar bebegim 4. Aydan beri alerji mamasi içiyor mecburi çoklu besin alerjisi var mamanın tadı gerçekten çok kötü kullananlar bilir şuan bebeğim bir yaşında ve dün akşam 7 den beri hiç mamayı ağzına bile sürmedi neden boylw yapıyor sizce bıraktığı anlamına mı gelir bu normalde dişlerden dolayida az içerdi ama içerdi yani şimdi bir yudum bile içmedi naapmam lazım çok erkenmi sozce