Kızlar başlığı doğru mu yazdım bilmiyorum ama😅 hemen bir örnekle anlatayım mesela bebeğim bulaşık makinesinin kapağını açmak istiyor bulaşıklar da kirli olduğu için ben de izin vermiyorum böyle durumlarda ısırıyor ama sadece beni değil çekmecelerin kulplarını bile . Yani yanında o ara ne varsa artık Sinirinden isirmak istiyor. Mesela babası tekli koltuk kaldırmasın diye hayır diyor sürekli o hayır dedikçe oğlum yapmak istiyor ve babasını elinden ısırıyor yalnız şöyle bir şey fark ettim oğlum kendi yaşıtlarıyla bir araya geldiği zaman karşıdaki arkadaşı oğlumun oynadığı bir oyuncu elinden aldığında direk dudağına büzüyor ve bana sarılıp ağlıyor
Yani tanımadığınbebekleri ısırmıyor bir olay karşısında ağlıyor napmamızgetek ya ısırma olayını nasıl çözücez?
Siz bebeğinizin bir olay karşısında yapmaması gerekn bi durumda nasıl bi tepki veriyorsunuz?
17 aylık erkek bebek