Huzurbebek geçmiş olsun.oğlum geçirdi. biz önce bilmiyorduk böyle bir hastalık geçirdiğini döküntü çıkınca anladık. Ateşlendiği ilk günün arkasından doktora da götürdüm , birşey demedi boğazı kızarmış dedi ateş düşürücü ve grip ilacı yazdı gönderdi oğlum 3 gün hatta 4. Günde 39 ları bulan bir ateşi vardı pedifen calpol 4 saatte bir dönüşümlü verdiğim halde düşüremiyorduk. Doğalgazı kıstık üstünü soyduk sadece bezle duruyordu onda bile ateşi düşmüyordu soğuk kompres yapıyordum. 4. Gün ateşi düşmeyince acile gidip antibiyotik yazdırdık çocuk doktoru yoktu. Antibiyotik başladık ikinci ölçekte ateşi düştü vücudunda kızarıklıklar çıkmaya başladı nokta nokta. Karın bölgesinde oldu sonra vücuduna yayıldı. Yüzünde de kulak arkasından alnına doğruydu. Ben antibiyotik alerjisi sandım bebeğim alerjik. Ama sonra sağlık ocağına götürdüm. oradaki doktor bilgilendirdi.