aslansym Merhaba 50 günlük bebeğim var, Bi düze oluşturmak zor bu dönemde biliyorum ama kendimce uyku uyanış öğlen uyku saatleri gibi bir düzen yapmak istiyorum. Kalkış kac olmalı öğlen kac kere uyumalı. Siz napiyisnuz yardimmmm
aslansym Hamzaurass 7 gibi kalkıyor ama be emzirip geri uyutmaya çalışıyorum. Bu durumda uyutmayayim mi oyalansin mi
salakmisincemilee aslansym canim bebegin cok kucuk 10 cok gec gece uykusu icin en gec 8 8.30 da gece uykusuna gecmis olmali
aslansym salakmisincemilee aa o kadar erken mi uyumaya geçmeli. Doktorum da hiç bilgi vermedi ne yapacağımı şaşırdım, bu şekilde deneyeyim o zaman. Uyanıklık süresi 2 saati geçmemeli dimi
salakmisincemilee aslansym evet canim benim bebegim o aylarda en fazla 1 bucuk 2 saat uyanik kalirdi sonrasi cok zor uykuya dalar gecirmemeye calis sabah 7den sonra uyanirsa tekrar yatirma ki aksam daha erken uyuyabilsin
aslansym salakmisincemilee tamam sizin dediğiniz gibi deneyeceğim inşallah bebisimde uyar. Böyle olursa çok rahat ederim çünkü.