Hanımlar aranızda tıbbi mümessillik yapan var mı ? Ben biyoloji mezunuyum biraz hastane biraz eczane ve markette çalışmışlığım oldu sonra evlilik 2 çocuk derken kaldık öyle. Şimdi başlarsam da bu işi merak ediyorum küçük şehirde yaşıyorum öğretmenlikte yapabiilirim ama evde de çalışmam emek vermem gerekecek çok vede asgari ücret altında olduğu için içimden gelmiyo.. Mümessillik te zordur az çok biliyorum ama biraz üni mezunu olmama değecek bi iş gibi geliyo.. yeni başlayanlar için nasıl bi iş fikirlerinize ihtiyacım var . Şimdiden teşekkürler