Bende 6 aydır similac kullanıyorum,bebeğim4-5 günde bir kaka yapıyor mama ile alakalı değil bence .tüm mamaları denedim sadece bunu sevdi bebeğim gaz problemini de azalttı ,aptamilin bütün çeşitlerini kullandım aşırı gaz yaptı sevmedi bebeğim.Ben memnunum