Hibar Bebeğim yaklaşık 1haftadır kakası yeşil bi ara üşüttüğü için şurup kullandık o yeşil renkteydi ondandır die düşündüm ama şurup bitti hala kakası yeşil acaba hastaneye götürsemmi bu arada bebeğim 4aylık
Minigim38 Hibar önsütü fazla alınca yeşil olurmuş doktor öyle demişti,bide siz üşütuncede oluyormuş 🤷♀️
ikiKudurukAnnesi Hibar sizin yediklerinizden kaynaklı da olabilir benimkide bazen yeşil bazen sarı yapıyor
Hibar Minigim38 sadece mamayla besleniyo bide diş çıkarma döneminde yeşil oluyomuş heralde bukadar erken dış çıkarırmı acaba bilmiyorum
Minigim38 Hibar bilmiyorum ki 🤷♀️bazı D vitamini damlaları erken dis cıkarıyormus öyle duymuştum. Belki sizin yediğiniz şeylerden kaynaklıdır benimde bebeğim bazen yeşil bazen sarı oluyor