Feyekum Yani benim bu ekranla ilgili herkese tek tek yazasım geliyor.Az önce bir kişiye daha yazdım.Usanmadan yazacam ,boynuma asıp gezecem.Bakın verip vermemek sizin tercihiniz.Ama bence bir şey olmaz,bence bozmuyor ,bence sorun değil ,BENCE ile başlayan tüm cümlelere şaşkınlıkla bakıyorum.Sebebi de ekran maruziyetinin zararlarının KANITLANMIŞ olması.Tam olarak nasıl zararlar görmeyi bekliyorsunuz ki bir şey göremeyince bence sorun değil diyorsunuz.Beyinleri olumsuz etkileniyor işte .Kiminde daha büyük sorunlar oluyor(uyaran eksikliği,konuşma bozukluğu ya da gecikmesi ..gibi) kiminde daha küçük.Mesela hayal kurmayı bilmeyen , oyun kurmayı bilmeyen çocuklar oluyorlar bu kimine göre küçük kimine göre büyük bir sorundur.Küçücük çocuklarla dışarı çıkıp yerdeki taşlarla oynasınız daha iyi.Öylece ağaçları izlese mesela kuşlara baksa hoplasa zıplasa …Bebeklerle zaten evde oynanacak bir sürü oyun var hadi sıkıldınız müzik açın ekransız ama niye niye niye telefon
,tv niye yani ? Yani bilim insanlarının sizinle ne derdi olabilir ki size durduk yere zararlı açmayın desinler ?