Benim oğlumun 38cm di doğduğunda.. sağlık ocağındaki ebe de bize hep büyük kafasi dedi ama doğuştan zaten buyuk oldugu için aylık büyüme egrisine bakmak daha doğru olur dedi ,şimdi 1yas 15gunluk anormal bı durum yok kafanıza takmayın bence herşey normal seyrindeyse.. takipli oldugunuz doktorunuza sorun o daha güzel bilgilendirecktir.. bizde büyük kafa genetik bide babamiz dayilarimiz öyle